Γεια σας παιδιά! Καλή εβδομάδα!
Ας κάνουμε λίγη εξάσκηση στη Γλώσσα…
Στο ΚΙΤΡΙΝΟ
ΤΕΤΡΑΔΙΟ αντιγράφω και λύνω τις παρακάτω εργασίες:
J
Βάζω στη σωστή σειρά τις λέξεις και φτιάχνω προτάσεις:
⬧γουρούνι – Το
– και – γορίλας – ο – τρένο – στο – είναι
⬧καλάμια – Ο – τρώει – ιπποπόταμος
⬧πετάει – γλάρος – θάλασσα – πάνω – Ο – από – τη
⬧σκύλος – στην – είναι – Ο – μέσα – τσάντα
⬧γάτα – στο – Η – έπεσε – μέσα – καζάνι
ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
ΚΑΝΟΝΑΣ:
Πάντα ξεκινώ με κεφαλαίο και στο τέλος βάζω τελεία.
J
Συμπληρώνω τα γράμματα που λείπουν στις παρακάτω λέξεις:
γλυκ΄… , μέλ… , σπίτ… , φίδ… , καλάμ… , μήλ… , σωσίβι… ,
ποδήλατ…,
καπέλ… , ελάφ… , σύννεφ… , ψωμ΄… , μολύβ… , ψαλίδ… ,
βραχιόλ… ,
άλογ… , φορτηγ΄… , τετράδι… , λουλούδ… , σχολεί…
ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
ΘΥΜΑΜΑΙ
:Οι λέξεις που έχουν στο τέλος «ο» ή «ι» λέγονται ουδέτερα ουσιαστικά.
Μας βοηθάει πολύ να θυμόμαστε το σωστό «ο» και «ι» όταν λέμε
τη μικρή λεξούλα: το
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ:
το παπάκι, το κόκαλο.
J
Γράφω τις παρακάτω λέξεις με μικρά:
ΣΚΥΛΟΣ è
σκύλος
ΓΑΤΑ è
ΠΟΥΛΙè
ΜΕΛΙΣΣΑè
ΛΑΓΟΣè
ΓΟΥΡΟΥΝΙè
ΑΛΕΠΟΥè
ΒΑΤΡΑΧΟΣè
ΑΚΡΙΔΑè
ΦΩΚΙΑè
ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
Δεν ξεχνώ να βάλω τόνο σε κάθε
λεξούλα!
J
Και λίγη εξάσκηση στην ΑΝΑΓΝΩΣΗ με τις παρακάτω
προτάσεις:
Στον Γλιστρούλη, το μικρό φιδάκι, άρεσε πολύ να ζει στη
ζούγκλα και να γλιστράει όλη μέρα πάνω κάτω στα δέντρα.
Τα μικρά κροκοδειλάκια αγαπούσαν πολύ να κολυμπούν όλη μέρα στο
ποτάμι.
Ο Ράτι ήταν ένα μικρούλι καφετί ποντικάκι που ζούσε στη
ζούγκλα σε μία φωλιά κάτω από το χώμα με τη μητέρα του, τον πατέρα του και τα
αδελφάκια του.
Ο Τόμπι, το μικρό τιγράκι ήταν σήμερα πολύ χαρούμενο και
κυνηγούσε πεταλούδες στην όχθη του ποταμού.
Διαλέγω μία από τις προτάσεις αυτές και τη γράφω σωστά στο ΔΙΓΡΑΜΜΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ (δύο φορές).
Μετά ζωγραφίζω με το μολύβι μου μία ζωγραφιά που έχει σχέση
με την πρόταση που έγραψα και τη χρωματίζω με τις ξυλομπογιές μου (Στο ίδιο
τετράδιο).
Σας εύχομαι να είστε καλά μέχρι την επόμενη φορά που θα
επικοινωνήσουμε!
Κυρία Αιμιλία