Πέμπτη 9 Απριλίου 2020


Aγαπημένα μου παιδιά,

Πλησιάζει το Πάσχα!

Στο βιβλίο Γλώσσας (Β’ τεύχος), στη σελίδα 56, μπορείτε με τη βοήθεια της μαμάς να διαβάσετε το ποίημα «Πασχαλινό» και ένα έθιμο του Πάσχα («Πασχαλινά κουλούρια»).
Στο σπίτι, οι μαμάδες συνήθως φτιάχνουν τσουρέκια, κουλουράκια και βάφουν αυγά.
Μπορείτε κι εσείς να τις βοηθήσετε!
Θα σας αρέσει πολύ!!!
Εάν θέλετε μπορείτε να μου τα στείλετε στο e-mail μου.
Θα χαρώ πολύ να τα δω!!!
Επίσης, με υλικά που έχετε στο σπίτι σας και με τη φοβερή φαντασία σας, μπορείτε να φτιάξετε όμορφες κάρτες και κατασκευές για το Πάσχα και να μου τις στείλετε!
Πατώντας ΕΔΩ θα δείτε ένα όμορφο παραμύθι («Το ραγισμένο κόκκινο αυγό»).
Στο κίτρινο τετράδιο :
         1.  Σκέφτομαι και γράφω μία ωραία πρόταση για καθεμιά από τις παρακάτω λέξεις:
       Πάσχα, κουλουράκια, καμπάνες, τσουγκρίζουμε, αρνί
         2.  Γράφω κάτι που μου αρέσει να κάνω το Πάσχα (με λίγες, μικρές προτάσεις).

Στο τετράδιο Μαθηματικών αντιγράφω και λύνω τα παρακάτω προβλήματα:

àΈχω 6€ και αγοράζω ένα τετράδιο που κοστίζει 3€. Πόσα ρέστα θα πάρω;

ΛΥΣΗ:……………
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:…………..

àΕίχα 8 μολύβια. Χάρισα τα 4 στον αδερφό μου. Πόσα μολύβια μου μένουν;

ΛΥΣΗ:……………
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:………….

Κυρία Αιμιλία