Δευτέρα 27 Απριλίου 2020


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ! 😃
Αγαπημένα μου παιδιά τι κάνετε; Ελπίζω να περάσατε όμορφα τις ημέρες του Πάσχα.
Αρχίζουμε και πάλι σιγά σιγά τις εργασίες μας.

ΓΛΩΣΣΑ

Α. Θυμόμαστε τις λέξεις – κλειδιά (από το βιβλίο Γλώσσας – Α’ ΤΕΥΧΟΣ, σελίδα 78)

1. Γράφω προσεκτικά στο σωστό γράμμα του τετραδίου (ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ) τις παρακάτω λέξεις (τη μία κάτω από την άλλη):
αλεπού ,αχινός ,βροχή ,γάτα ,γουρούνι ,δρόμος ,ζάχαρη, ζιζάνιο ,ζύμη
✱✱ Εάν κάποιο παιδί έχει στο σχολείο το ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ μπορεί να γράψει τις λέξεις στο ΚΙΤΡΙΝΟ τετράδιο.
2. Στη συνέχεια, στο ΚΙΤΡΙΝΟ τετράδιο, γράφω προτάσεις με αυτές τις λέξεις.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: Η αλεπού ζει στο δάσος.

Β. Ανάγνωση
Την Κυριακή το πρωί ο λαγός, η κότα, ο κόκορας, ο σκύλος και η γάτα πήγαν περίπατο στο δάσος.
Εκεί, είδαν μια αλεπού με φουντωτή ουρά, μια μικρή χελώνα και ένα χαριτωμένο σαλιγκάρι που περπατούσε σιγά σιγά στο έδαφος.
Είδαν πάνω στο κλαδί ενός δέντρου, ένα χελιδόνι που είχε στη φωλιά του τρία μικρά πεινασμένα χελιδονάκια και λίγο πιο πέρα μια πεταλούδα με πολύχρωμα φτερά.
Κάθισαν κάτω από το δέντρο να ξεκουραστούν και να φάνε τα μήλα, τα καρότα και το ψωμί που είχαν μέσα στα καλαθάκια τους.
Ήπιαν δροσερό νερό από την πηγή και μάζεψαν πολλά λουλούδια για να τα δώσουν στη φίλη τους τη χήνα που είχε μείνει στο αγρόκτημα να κλωσσάει τα αβγά της!
Πέρασαν πολύ όμορφα!

Γ. Δραστηριότητα

Μπορείτε να ζωγραφίσετε την ιστορία αυτή και να φτιάξετε ένα βιβλίο (αν θέλετε γράφετε κάτω από κάθε ζωγραφιά χρησιμοποιώντας τις προτάσεις που διαβάσατε).
Στην πρώτη σελίδα του βιβλίου σας μην ξεχάσετε να βρείτε έναν τίτλο που να ταιριάζει στην ιστορία!

Θα τα ξαναπούμε την Πέμπτη με εργασίες στα Μαθηματικά!

Να είστε καλά! 😃💙
Η κυρία Αιμιλία