Τετάρτη 1 Απριλίου 2020

Καλημέρα !

Χμμμ, ποιο κουμπί άραγε να πατήσω για να "ανεβάσω" κι εγώ στο ιστολόγιο του σχολείου μας κάποιες σκέψεις μου; Α, νομίζω ότι το βρήκα... Ξεκινάω λοιπόν !

Γεια σας παιδιά, μικρά και ΜΕΓΑΛΑ! (και σε σας ,φυσικά, γονείς )
     Είμαι σίγουρος ότι είστε καλά κι ελπίζω να έχετε βρει κάποιες ασχολίες για να περνάτε ωραία και δημιουργικά τον χρόνο σας. Απ' ό,τι είδα έχετε φανταστικές προτάσεις από τις κυρίες και τους κυρίους των τάξεων σας.
 Ε, να μην προτείνω κι εγώ κάτι;
    Ξέρω ότι είστε αρκετές και αρκετοί που αγαπάτε το σκάκι. Σας βλέπω όταν παίζετε στο σχολείο και είναι κάτι που με ευχαριστεί. Υπάρχουν πολλοί ιστότοποι ,σχετικοί με το σκάκι ,όπου μπορείτε ν'ασχοληθείτε. Βρείτε όποιον σας αρέσει, ακονίστε το μυαλό σας, γυμνάστε το με σκακιστικές ασκήσεις και γρίφους που θα βρείτε. Κάντε μια εγγραφή δωρεάν, πάντα με την σύμφωνη γνώμη και  βοήθεια των γονέων σας , βρείτε συμμαθητές και συμμαθήτριες σας που έκαναν κι αυτό το ίδιο και παίξτε μαζί τους. Προσοχή! Όχι πολλή ώρα, ε; Λίγες  και ...καλές παρτίδες!
Αν θέλετε να παίξετε μαζί μου (και  σίγουρα να με ...κερδίσετε 😉 ) θα με βρείτε
εεεεεεεεδώ -------->  https://www.chess.com/home       με τ' όνομα chrisakritidis .

     Συνήθως τέτοια μέρα, δηλαδή Πρωταπριλιά, μάς λέγατε πρώτοι εσείς μικρά ψεματάκια και κάνατε μικρές (πετυχημένες πάντα) φάρσες. Σήμερα όμως θα σας πω πρώτος εγώ ένα ψέμα και μάλιστα είναι το πιο μεγάλο ψέμα που έχω πει ποτέ σε μαθητές μου ... Δεν  μου λείπετε καθόλου, παιδιά!

                                                                  Χρήστος Ακριτίδης, (ολοήμερου τμήματος και Α τάξης)