Παρασκευή 3 Απριλίου 2020

Ξεκινάμε την επανάληψή μας........

Αγαπημένα μου παιδάκια, καλημέρα.......

   Εύχομαι να είστε όλοι καλά, να έχετε φτιάξει τις μαράκες σας, να έχετε παίξει μουσική και να έχετε διασκεδάσει πολύ!!!!! Μήπως, όμως, έχετε βαρεθεί και λίγο; Τι θα λέγατε, λοιπόν, να "συναντούσαμε" ξανά τα αγαπημένα μας μαθήματα; Θα το θέλατε; Είμαι σίγουρη ότι αν ήμασταν τώρα στην αγαπημένη μας τάξη και σας έκανα αυτή την ερώτηση, θα άκουγα ένα μεγάλο ΝΑΙ!!!!!!! απ' όλους σας. Μαζί, λοιπόν, θα ξεκινήσουμε μια μικρή επανάληψη τόσο στη Γλώσσα όσο και στα Μαθηματικά.
   Ακούστε, τώρα, τι θέλω από σας.... Θέλω να πάτε καταρχήν σ' αυτόν τον μαγικό φάκελο με τις διαφάνειες και να κάνετε μια καλή επανάληψη στους κανόνες σχετικά με το ποιες λέξεις λέμε ρήματα, ποιες ουσιαστικά, επίθετα και άρθρα (ιδιαίτερα οριστικά άρθρα). Αφού, λοιπόν, τα μελετήσετε καλά, θα κλείσετε τον φάκελο και θα ζητήσετε από τη μανούλα να καθίσει και να της πείτε αυτούς τους κανόνες (εσείς θα γίνετε δάσκαλοι και η μανούλα η μαθήτριά σας). Είμαι σίγουρη ότι θα νιώσει τόσο υπερήφανη για σας!!!!!! Για να σας καμαρώσω, όμως, κι εγώ, για άλλη μια φορά, θα πάρετε μετά το κίτρινο τετράδιο (είμαι σίγουρη ότι όλοι το έχετε σπίτι), θα πάτε σε καινούρια σελίδα, θα γράψετε ημερομηνία, θα αντιγράψετε και θα κάνετε την ασκησούλα, που θα δείτε παρακάτω. Αυτή την άσκηση δεν χρειάζεται να μου τη στείλετε τώρα. Θα τη δούμε μαζί, όταν γυρίσουμε στο αγαπημένο μας σχολείο.

ΑΣΚΗΣΗ

Γράφω τις λέξεις της παρένθεσης τη μία κάτω από την άλλη και δίπλα αν είναι ουσιαστικό, ρήμα, επίθετο ή οριστικό άρθρο.
(όμορφοι, των, κοιμάται, πρόσκληση, οι, διαβάζει, σκυλάκια, ακουμπούσε, παιδί, χρωματιστά, χρυσάνθεμα, ευχάριστος, κλείνουμε, τις, μένετε, του)

παράδειγμα: άνθρωπος: ουσιαστικό

   Αυτά από Γλώσσα! Μην αφήσουμε, όμως, παραπονεμένα και τα αγαπημένα μας τα Μαθηματικά.... Θέλω, λοιπόν, να κάνετε μια καλή επανάληψη τις προπαίδειες του 2 και του 4. Και γιατί βάζω αυτές τις δύο μαζί; Είμαι σίγουρη ότι όλοι θυμάστε!!!!!!! Μα βέβαια.... Για να βρούμε την προπαίδεια του 4, που είναι πιο δύσκολη, μας βοηθάει η προπαίδεια του 2, που είναι πανεύκολη......... Αφού το 4 είναι διπλάσιο του 2, διπλασιάζω κάθε φορά τα αποτελέσματα της προπαίδειας του 2 και έτσι ανακαλύπτω την προπαίδεια του 4..... Μετά, λοιπόν, θα πάτε ξανά στο κίτρινο τετράδιο, θα αφήσετε μια άδεια γραμμή κάτω από την άσκηση της Γλώσσας και θα κάνετε και την παρακάτω άσκηση.

ΑΣΚΗΣΗ

Βρίσκω πόσο κάνουν:

0x2=    10x2=    1x2=     9x2=   2x2=    8x2=    3x2=    7x2=   4x2=   6x2=  5x2=

0x4=    10x4=    1x4=     9x4=   2x4=    8x4=    3x4=    7x4=   4x4=   6x4=  5x4=

   Αυτά θέλω να τα έχετε τελειώσει μέχρι τη Δευτέρα το βράδυ. Την Τρίτη θα ζητήσω κάτι καινούριο από σας......

Σας αγαπώ πολύ
κυρία Βάσω